Selasa, 16 Ogos 2011

aktiviti aku sementara masuk PLKN....

nama MUHAMAD ZAIDI BIN SANIDI telah tersenarai dalam senarai2 pelatih Program Latihan Khidmat Negara....frust habis bila aku tau yg aku akan pergi PLKN....harapan aku nak menyimpan rambut seperti Radhi OAG hilang bekecai.....
 
pehh..kalau rambut tu aku simpan utk raya memang masyuk lah..
tp itu hanyalh tinggal kenangan....ahhahahah...

semasa aku menunggu hari nak pergi PLKN...aku pun membuat kerja sampingan kat LEA CENTRE  bersama kawan aku...

 
LEA CENTRE kat bandaraya KUCHING... 

aku hanya dapat bekerja selama 2 bulan je...gaji kaw2 lah...sbab tu lah aku nak keja kat situ....
   aku kerja ni bukan nak apa sebenarnya...nak cari pengalaman bekerja saja...sebab lain pula,boring duduk kat rumah je....baik aku cari duit....dapat jugak aku merasa duit titik peluh aku sendiri...hahahha

sebelum aku nak pergi berjuang untuk negara...aku sempat jugak berkumpul ramai2...makan kat mcD....
    time tu jugak lah aku rasa kawan2 aku ambil kisah tentang aku...tq my friend..korang lah kawan aku dunia akhirat...bak kata SARAWAK FM.sehati sejiwa...pandai2 lh korang sambung kat blakang tu....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan