Jumaat, 12 Ogos 2011

WhO iS bObOI BOy SARAWAK?

kamek sa nak kaka SARAWAK jaK lam blog tok (bahASa kebanggan AKU toK)... 
  ok lah..aku speak malay ori...kan orang ORI...hahahaha...nama aku MUHAMAD ZAIDI SANIDI..tP budak2 slalu pangil aku didi,zaidi,jaydiey lah n macam2 gek....p palinG ku suka budak2 pngiL aku "DIDI"...mcm best je nick name tu...mom n dad aku call me aBANG...aku asal dr kUCHING,SARAWAK..i'm proud to be a sarawakian people(tak owg ada,x da nak)...sapa x bangga negeri yang paling besar dalam negara MALAYSIA...aku anak first antara 4 org adik-beradik....prinsip idup aku,aku nak jd diri aku sendiri.. x payah lah nak berlakon jd orG lain....enjoy your life,anD do what u want to do...then,aku juga pegang kata2 manis cikgu aku,"HELP ME TO HELP YOU"...
n aku x suka idup dalam keseriusan...nanti cepat OLD,,,,ini saje lah yang dapat aku cite tentang diri aku ni.... 




pErINgAtAN:ini lah blog yang 1st aku buat..
           kalau ada jarum yang patah... 
           jangan simpan dalam peti ais...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan