Selasa, 16 Ogos 2011

~zAmAn KecIL2 KU~

ini lah keluarga ku semua...sebuah keluarga yang penuh dengan keceriaan n kegembiraan...time tu aku masih ber umur 4 tahun dan baru ada adik seorg yang sekarang dah form 4..aku paling rapat dengan keluarga sebelah mak kerana aku dari kecil lagi sudah rapat dgn mereka..(mena ndak kah?)aku dulu sekolah tadika kat SEDIDIK dkat Kampung Santubong....di kpg santibong lah aku dibsarkan....aku bangga d besarkan di KAMPUNG SANTUBONG coz santubong adalah salah satu tempat pelancongan dalam malaysia....sapa x bangga betol x?


aku n cousinku serta bersama pak nek n mak nenek.......
(aku yg pakai bj wana hijau) 




 
aku time bercuti bersama family di mana pun aku dah x ingat... 


time kecil2 dulu aku ni lah puas berjalan-jalan....jalantu bkn nya maksud walk ye...tp pergi ke  berjln2 ke tempat2 yg menarik d SARAWAK...bak kata org SARAWAK "raon2 bah"...bapa aku dulu selalu travelling....setiap kali dia balik travelling tu lh aku akan berjalan...kesian bapa aku,penat2 balik dari travelling terus bawa ku berjln2...kasih seorg ayah terhadap anak nya...hahahaha....                                gua caya sama lu lah papa...tempat2 yg slalu dia bawa aku lh....seperti,  

 
pantai santubong 


 
dewan DBKU 
(aku pun x tau apasal dia bawa aku ke sini) 


 
inilah tempat yg akan pastilh dia bawa...
kedai mainan...















Tiada ulasan:

Catat Ulasan