Selasa, 16 Ogos 2011

zaman persekolahan aku di SK SANTUBONG....





 Kisah aku d SK SANTUBONG...



aku dulu selepas tamat blajar di tadika...aku pun di panggil utk melanjutkan ke sekolah ELIT...(elit lah sangat)
Sekolah Kebangsaan Santubong...di sekolah itu lah aku belajar menjadi seorg yang mempunyai cita2....time sekolah dulu aku mempunyai seorg kawan karib yg pling aku rapat sekali...nama nya ema....dia anak seorg cikgu sains di sekolah itu....aku dr tadika lg sudah rapat dgn budak tu...memanh kamcheng lah org cakap...dimana dia ada pasti aku ada jugak....tapi setelah mendapat keputusan UPSR dia mndapat keputusan yg cemerlang,5A...berbanding aku hanya dapat 1A4C...memang jaoh lh aku dr dia....hahahahaha....
 
kawan baik aku n mak dia cikgu sains aku...

di sekolah itu juga aku mempunyai guru kelas yang pling aku sayang...sumpah aku padah...dia seorg guru yang jaga aku dgn rakan2 ku sampai kami semua menghabiskn sisa2 sekolah rendah di sk Santubong...dia seorg yg x tdak penah rasa bosan dan penat menjaga kami semua....pernah sekali dia mengeluarkan air mata nya...aku pun dah x ingat lagi kes apa....minta maaf ye cikgu Massitah dr saya n semua students tahun 2001 hingga tahun 2005...
 
guru kelas aku 
 (Puan Massitah)
ni lagi seorg cikgu yg x penah rasa bosan mengajar aku sains....aku ni seorg yg bodoh sains...mak aku pun hantar aku ke tuition dgn cikgu sains aku tu....start aku tuition itu lh markah sains aku mula meningkat....terima kasih lah kepada cikgu sains aku tu....makseh cikgu sal coz x prnah rasa bosan mengajar sya sains sampai mendapat A dalam UPSR tu....
 
Cikgu Sains aku cantik x???mestilah cantik nak....,. 
(Cikgu Salbiah Amat)  

ini lh kisah aku time sekolah rendah....best x???ni baru ckit aku cerita..belum yang lain lagi....selepas aku dapat keputusan yang TERBAIK aku tu...aku pun sambung blaja kat SMK Santubong.....






Tiada ulasan:

Catat Ulasan